Kombinera telefonväxeln med säljstödet

Midpoint kan nu sätta samman Microsoft 365, samarbetet i Teams och telefonväxeln till ett väloljat sammanhang, som hjälper dig att göra mer och rätt på samma gång.

Mötet med inringande samtal är alltid en utmaning.
– Vem är det som ringer?
– Vilket företag jobbar denne på?
– Vilka ärenden och frågor har vi under behandling?
– Skapa snabbt en ny kontakt i säljstödet och börja anteckna.

Telavox kan nu användas som en helt integrerad CTI-lösning till Microsoft Dynamics 365 Sales och Service. Integrerad telefoni i ett säljstöd är enormt behjälpligt och mycket effektivt i kundbemötandet.

När man som kund eller medarbetare känner sig sedd, då blir man glad.
Titta på denna film om hur Telavox fungerar tillsammans med Dynamics, hör sedan av dig och berätta hur du ser att en integrerad telefoni skulle kunna skapa ett ännu bättre renommé av dig, bland dina kontakter.

I ett större sammanhang: Microsoft 365 Dynamics Sales CRM i kombination med Telavox telefoni och med Microsoft 365, ger dig en helt molnbaserad sälj- och servicefunktion, fri att använda från den arbetsplats som för dagen passar bäst. En renodlad molntjänst med inbyggd kontinuitetsplan.

Midpoint hjälper dig att kombinera Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365 och Telavox till en helhet.

DINA MÅL. FÖRVERKLIGADE.
Tillsammans tar vi bort hindren mellan dina idéer och affärsresultat.

Vill du veta mer? Klicka här för att kontakta oss.